Gedreven, toegankelijk en plezier: dat zijn de kernwaarden van Wonen Midden-Delfland. Een woningcorporatie die mensen met een beperkt budget woningen in een groene omgeving biedt.
Gedreven, toegankelijk en plezier: dat zijn de kernwaarden van Wonen Midden-Delfland. Een woningcorporatie die mensen met een beperkt budget woningen in een groene omgeving biedt.
AllesOnline heeft een logo ontwikkeld dat bestaat uit typografie en een beeldmerk met de letters W, M en D in abstracte vorm. Het beeldmerk staat voor de rietkragen en grassen in de omgeving en de daken van de huizen. Verschillende kleurschakeringen en speelse elementen maken de nieuwe visuele identiteit compleet.
Of het nu gaat om je website, sociale media of drukwerk, onze huisstijlontwerpen zorgen voor consistentie. Een herkenbare en samenhangende uitstraling op elk platform versterkt de merkherkenning.
Met dit nieuwe bord voor de deur weet iedereen Wonen Midden-Delfland goed te vinden.
We hebben veel verschillende brochures gemaakt. Ook verzorgden wij de schrijfwijzer voor interne communicatie, diverse formulieren, relatiegeschenken, powerpointpresentaties en andere presentatiemiddelen.
Om de consistentie in de huisstijl te waarborgen legden we de huisstijlrichtlijnen vast in een huisstijlhandboek.